Tecnologia Co. de Shenzhen Teejoin, Ltd

革命的なヘアドライヤー: 高速、健康的、そしてスタイリッシュ!

2024-07-24 14:06

Keringkan rambut anda dengan mudah dan rawat - cadangkan pengering rambut berkelajuan tinggi yang inovatif ini!

Dalam kehidupan kita yang sibuk, alat pengering rambut yang cepat dan berkesan amat penting. Pengering rambut yang direka bentuk baru ini menjadikan setiap pengalaman pengeringan mudah dengan prestasi cemerlang dan teknologi pintarnya.

led hair dryer

Pengering Rambut Skrin Led Prestasi Unggul untuk Pengeringan Pantas

Dengan muncung udara Magnetik tunggal 1.8 meter berkadar 1,500W dan kelajuan udara 22M/S, pengering rambut ini dilengkapi dengan 110,000RPM yang berkuasa untuk mengeringkan rambut anda dalam masa yang singkat. Tiada lagi menunggu, tiada lagi bimbang tentang ketidakselesaan yang disebabkan oleh masa pengeringan yang lama.

led screen hair dryer

Penjagaan Rambut yang Sihat, Pengering Rambut Teknologi Ion Negatif dengan Cahaya Led

Teknologi pembebasan 2 juta ion negatif Led Hair Dryer yang unik mengurangkan elektrik statik dan memberikan rambut anda bersinar semula jadi. Teknologi suhu malarnya, kestabilan suhu 100t/s, penentukuran suhu angin pintar untuk mengelakkan kerosakan haba dengan berkesan, untuk benar-benar merealisasikan matlamat penjagaan rambut yang sihat, untuk membawa anda kecantikan baharu.

hair dryer with led light


Pengering Rambut Rekaan Pintar High End, Mudah Dikendalikan

Pengering rambut ini dilengkapi dengan skrin digital warna penuh LED dan cincin luar cincin cahaya tiga warna, menjadikan operasi intuitif dan mudah difahami. Sementara itu, reka bentuk dwi magnet (termasuk muncung magnet dan skrin salur masuk udara magnet) sangat meningkatkan kemudahan penggunaan, supaya anda boleh menggunakannya tanpa sebarang kerumitan dan menjimatkan masa anda.


Pengering Rambut Led Penampilan Menarik, Ringan dan Mudah Alih

Dengan saiz 68*90*251mm dan berat hanya 380g, reka bentuk yang ringan menjadikannya teman yang sempurna semasa anda mengembara. Dengan pelbagai warna bergaya untuk dipilih (putih, kelabu perak, biru laut), ia memancarkan keanggunan dan rasa sama ada anda menyimpannya di rumah atau membawanya bersama anda.


led hair dryer


Pengering rambut berteras ini lebih daripada sekadar alat, ia merupakan tambahan yang bagus untuk rutin penjagaan harian anda. Sama ada pagi yang sibuk atau petang yang santai, ia memberikan anda pengalaman pengeringan rambut yang cepat, cekap dan sihat. Pilih pengering rambut mewah ini untuk memberikan rambut anda penjagaan yang terbaik dan mengekalkan kecantikan anda pada setiap masa! Cubalah sekarang dan alami daya tarikan pengeringan rambut dengan cara yang berbeza!




Alat Penggayaan yang Disyorkan


led screen hair dryer    hair dryer with led light    led hair dryer    led screen hair dryer    hair dryer with led light    led hair dryer

Ketahui Lebih Lanjut Penggaya Penggayaan Rambut TEEJOIN sila Ikuti kami!



led screen hair dryer   hair dryer with led light   led hair dryer   led screen hair dryer   hair dryer with led light   led hair dryer


Notícias relacionadas

Leia mais >
Obter o preço mais recente? Responderemos o mais breve possível (dentro de 12 horas)
  • Required and valid email address
  • This field is required
  • This field is required
  • This field is required
  • This field is required